Pretraži ovaj blog

subota, 24. siječnja 2009.

Toše - prvi susret



SJEĆAM SE TOGA DANA pospremala sam po kući, imala uključen TV da mi pravi društvo i tada po prvi puta čula njegov očaravajući glas. Pomislila sam odmah kako mi taj glas nije poznat, ostavila posao, otrčala u dnevnu sobu i stala pred TV da vidim tko je to. Ostala sam piljiti u prijemnik širom otvorenih ustiju ne vjerujući svojim ušima što čuju, a niti očima šta vide. Nikada ga do tad nisam vidjela niti čula... jedno i drugo je bilo toliko fascinantno da sam krenula natraške da sjednem na kauč, ne gledajući gdje idem sjela (pala) sam na pod. Cijela njegova pojava... na podu mi je bilo skroz dobro. Bio je to spot pjesme "Volim osmijeh tvoj" Toše sa Antonijom Šolom.
                                                                                                                                                                     Tose Proeski & Antonija Sola - Volim osmijeh tvoj [OFFCIAL SPOT]

Cijeli taj dan mi je bio u mislima i jedva sam čekala riješiti se obaveza pa sjesti za kompjutor i istražiti tko je taj tip. Svakim danom sam tako sve više otkrivala o njemu kao o pjevaču a onda i o njemu kao velikom humanitarcu. Nevjerojatno mi je i dan danas da sam i ja jedna od onih koji su za njega znali tek par mjeseci, čak niti godinu a onda se dogodila ta nesreća... istog časa kada sam čula tu vijest osjetila sam i ja veliku bol i tugu kao da je on bio netko koga sam poznavala 100 godina.

Post prenesen sa prvog bloga Igra bez granica
24.01.2009.