Pretraži ovaj blog

utorak, 10. srpnja 2012.

Toše intervju Želim pametnu i iskrenu ženu


Želim pametnu i iskrenu ženu



Prošle mu je godine na Hrvatskom radijskom festivalu Grand pri za dlaku izmaknuo iz ruku. No zato je ove godine makedonski pjevač Toše Proeski pjesmom "Veži me za sebe" na Hvaru bio apsolutni pobjednik. Samo dan prije dolaska na naš najsunčaniji otok Toše je sa svojom kolegicom Antonijom Šolom snimao spot za njihovu novu pjesmu i dm-kampanju "Volim osmjeh tvoj" s kojom su za samo nekoliko tjedna postigli veliki uspjeh.

Na Hvaru ste uglavnom bili nedostupni medijima. A i prije je do vas bilo nemoguće doći. Jako puno radite?
- U zadnja 4 mjeseca nisam imao ni jedan slobodan dan, ali sve je to u funkciji glazbe i jasno mi je da je to cijena koju trebam platiti. Trenutno istodobno snimam dva albuma, jedan za tržište bivše Jugoslavije i drugi za inozemno koji snimam u Londonu.
Kako to da ste se odlučili probijati u Hrvatskoj, nije li vam konkurencija prevelika?
- Hrvatska mi je veliki izazov. Ljudi su ovdje jako muzikalni pa mi je njihovo prihvaćanje još jedan dokaz da je to što radim kvalitetno. U glazbi ne volim riječ konkurencija, mislim da publika ima mjesta za svakog tko želi pjevati. Publika najbolji ocjeni radi li netko posao dobro.
Slušatelji su jedan od razloga što ste se počeli baviti glazbom, premda ste operni pjevač po obrazovanju?
- Tako se počelo razvijati, a s obzirom da sve funkcionira kako treba, ne vidim razlog za povratak klasičnoj glazbi. Iako moram priznati da mi je klasika možda čak i veća ljubav.
Jeste li diplomirali?
- Nisam, imam još dva ispita. Planiram to riješiti čim završim ova dva albuma. Nakon toga moram pripremiti diplomski rad, odnosno cjelovečernji koncert, što jedva čekam.
Od koga ste naslijedili glazbeni talent?
- I u mom slučaju gen je bio presudan. Cijela moja obitelj savršeno pjeva.
Jesu li vas roditelji poticali da upišete akademiju?
- Učiteljica iz osnovne škole forsirala me da pjevam u školskom zboru, i to kao solist. Još tada se moglo primijetiti da imam kapacitet. Poticali su me i roditelji, tata Nikola i mama Dominika, koji su danas jako ponosni na mene, ali i tužni jer se ne viđamo često.
S menadžericom Ljiljanom Petrović imate odnos poput majke i sina.....
- Naš odnos je upravo takav, poput majke i sina. Zajedno smo već 5 godina, poznajemo međusobne navike.Trebala mi je jedna takva žena da bude pored mene i bori se za moje kvalitete. Jer postoje svakakvi ljudi, oni koji žele uništiti nečiji dar.... No vrlo teško dolaze do mene, zahvaljujući Ljiljani.
Je li vas slava promijenila?
- Nikako, i neću dopustiti da me promjeni. Cilj mojeg života nije karijera, nego kontakt sa ljudima, ta mogućnost da sa njima razmjenjujem energiju. Želim na sve oko sebe pozitivno utjecati, to je moja misija.
Rekli ste da biste se za deset godina voljeli okružiti pravim ljudima. Pod razumijeva li to vlastitu obitelj?
- Definitivno, jer jedino što mi treba jeste normalan život. Ne znam kada će se to dogoditi, no misija mi je važnija od mojeg normalnog života.
Uglavnom ste na putovanjima. Gdje je zapravo vaš dom?
- U Kruševu. I bit će zauvijek zato što su mi ondje uspomene i emocije. Kada završim ovo što mi je dano, vratit ću se tamo.
Nekoliko puta ste spomenuli misiju koja vam je dana.....
- Vjerujem u Boga i jedino se njemu mogu zahvaliti za dar koji imam jer ovo što radim smatram misijom koju On izvršava preko mene. Ja sam samo marioneta.
Pati li zbog posla vaš ljubavni život ili ste ipak zaljubljeni?
- Ne, nisam! Moj ljubavni život mora patiti kada je karijera u pitanju, ali sredit će se i to s vremenom.
Namjeravate li obnoviti vezu s rukometašicom Andrijanom Budimir?
- Ne znam. Ako se nešto treba dogoditi, dogodit će se.
Jedan od razloga vašega prekida bila je ljubomora. Kako ste je izražavali?
- Ma, nisam bio bolesno ljubomoran. Smatram da ako ne postoji ljubomora, ne postoji ni ljubav. Kao što sam rekao, od Andrijane sam tražio da što više vremena provodi sa mnom, što nije bilo moguće. Ona je bila vrlo popularna, bila je rastrgana na sve strane.......... Možda mi je to najviše smetalo. I ja sam dosta putovao.
Čime vas djevojka može osvojiti?
- Najvažnije je da proradi neka energija među nama, a jednako je važna njezina inteligencija, iskrenost....
Kako je završila ljubav sa 19 - godišnjom Splićankom? Je li to možda bila ljubav na prvi pogled?
- Mislio sam da je, ali nije bila. Među nama se nije ništa dogodilo, priča se jednostavno nije razvila. Ne znam što me je natjeralo da, nakon što smo se jednom vidjeli, novinarki kažem da smo u vezi. Valjda zato što sam se ponadao da bi se iz toga moglo nešto izroditi. Ljudima sam sam dao povoda da misle da se među nama nešto desilo. Danas čak nismo ni u kontaktu.
S obzirom na popularnost, bojite li se da se djevojke pretvaraju ne bi li vas privukle?
- Velika je mogućnost, zato sam i rezerviran. Svi smo mi odlični glumci, no šteta je što se često pojave i iskreni ljudi koji budu odbijeni zbog te barijere pred ljudima sa zlim namjerama. Ipak, mislim da će se, kad dođe ona prava, sigurno nešto dogoditi da je prepoznam.
Što biste napravili za ljubav?
- Apsolutno sve! Zapostavio bih čak i sebe.
Je li još uvijek vaša rodna kuća u Kruševu turistička atrakcija?
- Kruševo je grad sa bogatom historijom pa mnogo djece dolazi u obilazak. Ondje ima puno muzeja, a jedan od njih postala je i moja rodna kuća. Znaju doći po 2-3 autobusa svaki dan, djeca se ondje slikaju sa mojom mamom, tatom, psom... To mi je tako simpatično!
Kakvi ste bili kao dijete?
- Kao i svaki normalan klinac! Obožavao sam svoje prijatelje, a uz to što smo se igrali, pravili smo i probleme, razbijali školska stakla kamenjem.... No nisam bio problematičan!
Kako ste se slagali sa 7 godina starijom sestrom Dorom?
- Dosta smo se svađali kad smo bili mali. Kako je starija, znao sam je pratiti kada bi imala dečka, bio sam totalno dosadan! No danas imamo odličan odnos. Svaki dan se čujemo, povjeravam joj se, baš kao i roditeljima.