Pretraži ovaj blog

četvrtak, 26. veljače 2009.

Toše intimno

 

Novinar: Nisam bio u potpunosti siguran da li razgovaram s Tošetom Proeskim ili Todorom Projom. U svakom slučaju, u foajeu jednog beogradskog hotela sačekala me je Ljiljana Petrović, menadžerica, kako kažu, najveće zvezde u Makedoniji. Dok ga je budila telefonom da sidje, uveravala me je da je Toše u Makedoniji vrlo bitna ličnost i da su mu čak dali i diplomatski pasoš. 
Sišao je posle 15-tak minuta u farmerkama i sakou, naručio neskafu saznao da će posle intervjua sa mnom snimiti emisiju s Jelenom Karleušom. Skinuo je naočare i predstavio se. Moje prvo pitanje je bilo:

Kako, se ti ustvari zoveš?
- "Todor!" 
A prezivaš?
- "Proeski!"
A Proja?
- "To je moje prezime, prvo prezime. Moj deda ga je imao. A onda ga je, ne znam zbog čega, promenio. Ali mi lepo zvuči i razmišljali smo da bi, ako napravimo neki veći posao, zbog ljudi, zbog publike, možda i bilo bolje Proja, zvučnije... Mada, sam shvatio da je Proeski donelo sreću. Ako me vole, voleće me zbog mene a ne mog prezimena."
Dolaziš iz siromašnog kraja,kako si živeo?
- "Siromašno!"
Pomažeš li sada roditelje?
- "Znaju oni šta znači siromašan život. Siromaštvo se razvija do ekstrema - ili imaš jedva ili preživljavaš. To je beda, najveći nivo siromaštva. Ljudi nemaju hleba da jedu. Bio sam i ja u takvoj situaciji do svoje 22.godine. I to je jako... Srećan sam što sam imao takav period u životu. Bez obzira na to dali smo imali šta da jedemo ili ne, u mojoj porodici nikada nisu padale teške reći."
Sada si zaradio pare, jesi li podivljao?
- "Ne, potrudio sam se da se ponašam kao neki ljudi koji su mi pomagali dok je moja porodica bila siromašna. Trudim se da sve bliske pomognem koliko mogu, čak i one koji mi nisu ništa, nikakav rod. Zato i jesam ambasador Unicefa. Ne želim da kažem da meni ne ostane... Super živim kako sam živeo, a i ne treba mi više. Nisam od onih tipova koji sakupljaju pare. Volim da živim kao sto sam navikao, danas za sutra. Imam stariju sestru koja ima dva sina i njima sam pomogao koliko sam mogao. Najsrećniji sam bio kada sam tati kupio auto. Došao sam sa turneje i nisam kupio sebi, a tati jesam!"
Najjača slika iz detinjstva?
- "Iz tako teškog perioda pamti se sve. Sve je to trauma, ali sada shvatam da je bila minimalna, to je u stvari životna škola. Sećam se, imali smo psa. Čale je odlazio u prodavnicu i često kupovao bajat hleb, bio je jeftiniji, i to sve pod izgovorom da je taj hleb za kuce. U stvari, taj hleb jeli smo mi ... Imam roditelje kakve bi svi na svetu poželeli. Odrastao sam u harmoniji i previše ljubavi i to me održava. I zbog toga sam veoma srećan."
Voliš matorke, a?
- "Ne znam zašto kruži takva priča, mada ne mora da znači da nije tačna. Ponekad mi se dopadne neka starija žena, ali nije pravilo. Obožavam žene i one su mi sve u životu."
Kako, kad kruži priča da si gej?
- "To je priča koja kruži oko mene od samog početka i ne smeta mi. Nemam ništa protiv toga niti želim da me ljudi koji su se tako opredelili mrze. Nikada nisam ništa probao s muškarcem!"
Nekad su ti devojke na binu bacale medvediče, a sada brushaltere?
- "Počelo je u Sloveniji. To je znak da sam odrastao. Prija mi."
Sakupio si više od 500 medvediča, koliko imaš brushaltera?
- "Pre 2 godine sam medvediče poklonio jednom domu za decu bez roditelja. Brushaltera nemam mnogo, ali sada tek počinje sakupljanje ... (smeh). Ima ih desetak, sa svih prostora, srednje veličine!"
Da li bi voleo da su veći ili manji?
- "Neka budu srednji, to je znak za kvalitet."
Na nastupe ti dolaze i majke i kćerke, koga si više gledao?
- "Zavisi, ne znam da li su te majke gledale mene? Desilo se par puta da majke dodju sa ćerkama i pitaju da se slikaju. Meni je to simpatično! Prija mi! Super je osećaj!"
Da li si metroseksualac?
- "Da!"
Sta to znači, čupaš obrve i depiliraš se?
- "Radim sve one korekcije koje mogu da mi pomognu da izgledam kao normalan muškarac! Ne smeta mi čupanje obrva. Zasto bi mi smetalo ako esteski izgleda bolje? Depiliranje ne, jer muškarac treba da bude takav kakav jeste. Dobro u ekstremnim slučajevima kad treba da se desi, opravdano je!"
Jesi li se depilirao do sada?
- "Ne!"
Nisi smeo?
- "Nisam hteo, a i boli stvarno. Ne mogu da razumem žene kako to trpe, mada izgleda lepo!"
Dosta polažeš na izgled, malo - malo pa pokažeš mišiće?
- "Trinaest godina treniram kik boks i nikada nisam bio u teretani da bih doterivao mišiće. Ne želim da idem i nikada nisam dizao tegove. Džak mi je sve u životu. I kada imam negativnu energiju, izbacim je na džaku."
A na drugom čoveku?
- "Hvala Bogu, nikad. Mada sam bio u iskušenju nekoliko puta, ali sreća da mogu da se kontrolišem i razmislim, bar o posledicama! Mislim da je zbog toga najlakše pobeći
od takvih problema i zaboraviti."
Pričalo se da nosiš uske kožne pantalone da bi pokazao veličinu svoje muškosti.
-"Koža je lep, prirodni materijal i volim je nositi. Ako je muškarac - muškarac, muškost se ističe sama po sebi!"
Siguran seks za tebe je...
- "Uvek nosim kondom. Eto juče je bio Dan borbe protiv side. Propagiram korisćenje kondoma i ne pada mi na pamet da ga ne stavim, jer sam dovoljno informisan o užasima side!"
Koliko kondoma imaš kod sebe sad dok pričamo?
- "Dovoljno. Imam jedan u džepu i 2 - 3 u torbici."
Za koliko to potrošiš?
- "Ne mnogo brzo, ali nadam se da će mi zatrebati ... (smeh). Beogradjanke su neodoljive!"
Seks za jedno veče!
- "Ne mogu da kažem da mi se nije desilo. Bilo je nekoliko puta. Ali sam shvatio da se na završetku ne osećam onako kako treba. Nema seksa bez ljubavi. Kad ne postoji druga nit koja treba da se razvije, to je kao životinjski."
Imaš li stalnu vezu?
- "Već dugo nemam! Ne tražim, jer mislim da ću se zaljubiti."
Ko su najbolje ljubavnice?
- "Mislim da ne može da se napravi razlika izmedju Balkanki. Sve žene su lijepe na svoj način."
Ah, kakva fraza! Najekstremniji seks, mozda sa crnkinjom?
- "Pa zašto bi boja kože bila ekstremna?"
A tvoj najekstremniji seks?
- "Pogadja me ambijent i okolina! Bio sam na otvorenom, a pljuštala je kiša; nismo je primećivali, jer je odmah isparavala na našim telima....."
Koliko si puta platio kurva?
- "Nikada i neću."
Zašto, nude ti se za džabe?
- "Ne, bezkičmenjački mi je da platim nekome da radi nesto. Prostitucija je bezvredna. Zašto da živiš ako prodaješ telo za pare?"